مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران و حومه از اجرای مسیر دوچرخه‌سواری در محوطه پایانه فتح‌آباد حدفاصل ایستگاه مترو پالایشگاه واقع در خط یک تا ساختمان‌های اداری پایانه فتح‌آباد خبر داد.

مسير دوچرخه سواري در ايستگاه فتح آباد

به گزارش شهرنوشت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، این کار با پیگیری‌های فرنوش نوبخت، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری اجرا شد.

در این مراسم که یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برگزار شد، محمدمهدی شهبازی، مدیر ارشد خط ضمن تشکر از مدیریت عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: این طرح برای اولین بار در پایانه فتح‌آباد با همکاری واحد توسعه سیستم های حمل‌ونقل پاک در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا شد..

او با اشاره به این‌که پایانه فتح آباد با وسعت ۴۴هکتار دارای فضاهای مختلفی است؛ افزود: این پایانه سرمایه عظیمی مالی و ااستراتژیکی برای شرکت است چرا که بزرگ‌ترین پایانه مترو است.

شهبازی با اشاره به این‌که این پایانه دارای ۱۰هزار مترمربع ساختمان اداری ،۳۸هزار متر مربع انبار و ۱۲هزار متر مربع کارگاه های فنی است؛ خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سوله تعمیرات مترو و ساختمان پارکینگ با ظرفیت ۵۰ رام قطار در این پایانه قرار دارد.

شهبازی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح یک کانکس و ۲۰ دستگاه دوچرخه تهیه شده و با بازسازی کانکس امروز از این طرح رونمایی کردیم امیدواریم به همت مدیران ارشد شرکت و  مدیریت حمل ونقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بخش‌های مکمل این طرح که احداث مسیر دوچرخه و جانمایی فضایی برای پارک دوچرخه‌ها در مقاصد مورد نظر نیز اجرا شود.

مدیر ارشد خط یک تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح  توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه است. تلاش کردیم تا با احداث مسیر ویژه دوچرخه، در محدوده پایانه فتح‌آباد ارتباط با ایستگاه مترو و کارکنان را به استفاده از دوچرخه ترغیب کنیم.

گفتنی امروز تعدادی از دوچرخه سواران به صورت نمادین از ساختمان مرکزی شرکت تا پایانه فتح آباد را رکاب زدند.

کد خبر 439442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha