همشهری آنلاین: استقلال تهران و سپاهان اصفهان هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر کشور را با ناکامی پیگیری کردند.

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور با شکست استقلال در کرمان برابر مس و توقف سپاهان در یزد مقابل پیکان پیگیری شد. 

در روز دوم از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال از ساعت 13:30 یکشنبه 21 بهمن در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار شاگردان نارنجی پوش امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر برابر شاگردان فیروز کریمی به پیروزی دست یابند.

تنها گل این تیم دیدار را مرتضی ابراهیمی در دقیقه 8 روی ارسال رسول نویدکیا از جناح چپ وارد دروازه استقلال کرد. داوری این بازی برعهده یدالله جهانبازی بود که در این دیدار به رحمتی، ابراهیمی و میرطرقی از تیم مس کرمان و صادقی از استقلال کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه امید طیری دستیار امیر قلعه نویی به علت اعتراض از سوی داور اخراج شد.

مس کرمان با این پیروزی 24 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سایپا در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. استقلال هم با 26 امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم باقی ماند.

همچنین در دیگر دیدار یکشنبه دو تیم سپاهان و پیکان در ورزشگاه شهید نصیری یزد به دیدار هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مرتضی عزیزمحمدی در دقیقه 40 گل برتری پیکان را به ثمر رساند و  محسن بنگر در دقیقه 82 گل تساوی سپاهان را وارد دروازه پیکان کرد.

داور این بازی قاسم واحدی بود که علی قربانی بازیکن پیکان را در دقیقه 65 و به علت دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد. ضمن اینکه حاجی صفی، کاظمی و بنگر از تیم سپاهان و کندو، پوکل و خسروی از تیم پیکان بازیکنان اخطاری این دیدار نام گرفتند.

با این تساوی سپاهان 33 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. پیکان هم با 26 امتیاز و یک پله صعود رده نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرد.

کد خبر 43943

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز