یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با افزایش حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت شماری از فلسطینی ها، اتاق عملیات مشترک مقاومت فسلطین هشدار داد که دامنه حملات به سرزمینهای اشغالی را گسترش می دهد.

فلسطين

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری 'المیادین' لبنان که امروز(یکشنبه) این خبر را منتشر کرد، همزمان با ادامه درگیری و بمباران مناطق مسکونی و زراعی در نوار غزه، یگان موشکی مقاومت فلسطین مناطق جدیدی را در سرزمین های اشغالی موشک باران کرد.

به دنبال این حملات که منابع خبری در بخش اخبار فوری خود از آن اشاره کردند، آژیر هشدار در بسیاری از مناطق سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

به نوشته المیادین، در دو روز گذشته، یگان موشکی مقاومت شهرک های صهیونیست نشین مجاور و شمالی نوار غزه را هدف قرار داد، اما امروز اتاق عملیات گروه مقاومت فلسطین اعلام کرد که از این پس با افزایش برد موشکی خود شهرک های دورتر مانند «اسدود» و «بئرالسبع» را هدف قرار می دهد.

پیشتر مقاومت شهرک صهیونیست نشین «عسقلان» در شمال نوار غزه را هدف راکت های خود قرار داد که در پی آن یک صهیونیست کشته شد.

در بیانیه اتاق عملیات مقاومت در خصوص گسترش دامنه عملیات موشکی آمده است که حملات موشکی مقاومت در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شماری از فلسطینی ها انجام می شود.

«ابو مجاهد» سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین نیز در گفت و گو با المیادین تاکید کرد که تصمیم مقاومت پاسخ محکم به تجاوز رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین هشداد داد که دامنه حملات موشکی مقاومت به شهرک های مجاور نوارغزه محدود نخواهد بود و موشک های ما می توانند عمق سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند.

فراخوان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مرز غزه

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت که چند یگان نظامی به همراه یک تیپ زره پوش به مرزهای نوار غزه اعزام شده اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آخرین صحبت های خود گفت: حملات به نوار غزه ادامه می یابد.

  • واکنش سران مقاومت به شهادت شیرخواره فلسطینی

«خضر عدنان» یکی از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» در واکنش به شهادت یک مادر فلسطینی به همراه کودک شیرخواره اش گفت: عاملان قتل «صبا ابوعرار» و مادرش کسانی هستند که روابط با رژیم صهیونیستی را عادی سازی و در برابر این جنایت ها سکوت می کنند.

همچنین «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز تصریح کرد که دشمن ما تاوان این جنایت هایش را خواهد پرداخت و مقاومت اسلامی ملزم به پاسخگویی و اتخاذ واکنش مناسب در برابر آن ها است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس نیز در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت اجازه پایمال شدن خون ملت فلسطین را نمی دهد.

تا کنون و در جریان حملات جنگنده بمب افکن های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف و مسکونی نوار غزه ۱۱ تن شهید و بیش از ۵۰ تن هم مجروح شده اند.

کد خبر 439394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha