یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیمارستان بهمن در شهرک قدس تهران در آستانه بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان بهمن در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در بیمارستان عمومی بهمن در همه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، جراحی قلب و جراح مغز و اعصاب بیمار پذیرش می‌شود.

وی افزود: بیمارستان بهمن 120 تخت دارد که تا 200 تخت قابل افزایش است و در مجموع30 درصد تخت‌ها وی‍‍ژه است و به بخش‌های ان آی سی یو، آی سی یو و سی سی یو اختصاص دارد.

دکتر فریدون نوحی با اشاره به این که این بیمارستان همچون دیگر بیمارستان‌های خصوصی بر اساس تعرفه‌های اعلام شده، با بیمه‌ها قرارداد منعقد می‌کند، گفت: حدود300 پزشک و 600 پیراپزشک، کارمند اداری و خدماتی در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

وی افزود: برای تامین 330 میلیارد ریال هزینه بیمارستان، 200 میلیارد ریال از یکی از بانکهای خصوصی وام گرفته شده است و بقیه را 130 سهامدار پرداخته‌اند.

وی گفت:‌ آزمایشگاه تخصصی این بیمارستان کاملا تجهیز شده و فقط بخشی از تجهیزات فوق تخصصی اعمال جراحی باقی مانده است که به زودی تهیه می‌شود.

دکتر نوحی افزود: بیمارستان بهمن که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گشایش یافت در چند هفته آینده پذیرای بیماران خواهد بود.

همچنین محمود کلباسی مدیر بیمارستان بهمن گفت: بیمارستان بهمن در زمینی به مساحت 4700 متر بنا شده است و 16 هزار و 180 متر زیربنای مفید دارد.

کلباسی با اشاره به این که عملیات ساختمانی بیمارستان بهمن از سال 80 شروع شد گفت: بیمارستان شش طبقه است که چهار طبقه آن به بخش‌های درمانی و جراحی اتاق عمل، آی سی یو،سی سی یو، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، درمانگاه‌ها و بخش‌های بستری اختصاص دارد. 

کد خبر 43914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز