همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر سال به طور متوسط بیش از ۲۰ هزار یادواره شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود و سازمان‌ها و ادارات مختلف در برگزاری این یادواره‌ها همکار سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هستند.

یادواره

سردار پاسدار احمد حق طلب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر ۲۰ هزار یادواره، هر سال چهار یا پنج کنگره ملی شهدا در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه برگزاری اولین کنگره ملی شهدا در خرداد سال جاری در کردستان افزود: علاوه بر آن، کنگره شهدای استان‌های ایلام در شهریور، مرکزی در مهر، هرمزگان در دی و بوشهر در اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال گذشته کنگره ملی شهدا در استان‌های کرمان و خراسان جنوبی برگزار شد، تاکید کرد: در کنار بزرگداشت کنگره شهدای استانی، کنگره بزرگداشت شهدای اقشار نیز برگزار می‌شود که تاکنون کنگره شهدای ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان، کارگران و اصناف برگزار شده است.

سردار حق طلب افزود: وظیفه ما این است که روحیه و ارزش متعالی شهادت را به نسل آینده منتقل کنیم که در این راستا این کنگره‌ها کمک می‌کند آحاد مردم و نسل جوان ما با مشی، مرام و فرهنگ شهدا آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آنچه دشمنان ما از آن هراس دارند سلاح و تجهیزات نیست، اظهار داشت: روحیه جهاد، شهادت طلبی، ایثار، برادری، وحدت و تحت امر ولایت فقیه بودن مردم ایران از مصادیق مورد هراس دشمنان است.

سردار حق طلب با بیان اینکه در نشر ارزش‌های هشت ساله دفاع مقدس بسیار موفق عمل شده است تاکید کرد: اشتیاق و شوق نسل جوان کشور برای دفاع از حریم اهل بیت گواه این است که ما توانستیم یک الگوی بسیار درخشان و موثر از دفاع مقدس برای نسل جوان معرفی کنیم.

کد خبر 438866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha