سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
۴ نفر

اگر جزو خانواده‌های کارگر هستید و تاکنون کارت عضویت در خانه کارگر را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این گزارش را بخوانید زیرا این کارت مزایای زیادی دارد که همه اعضای خانواده می‌توانند از آن بهره‌ببرند.

کارت خانه کارگر

در خانه‌های کارگر خدمات رایگان فرهنگی، اجتماعی، درمانی، تفریحی و آموزشی به افراد شاغل و خانواده‌های تحت پوشش آنها ارائه می‌شود.   «مهرداد خسروی» مدیر خانه کارگر منطقه۱۹ درباره بخشی از خدمات این خانه می‌گوید: «کلاس‌های آموزش رایگان خانه کارگر شامل علوم قرآنی، علوم کامپیوتر، زبان انگلیسی، نقاشی، خطاطی، خیاطی، سفره‌آرایی، عروسک‌بافی، قلاب‌بافی، ساخت تابلو سه‌بعدی و... است که ویژه کارگران عضو در تشکیلات خانه کارگر، همسران و فرزندان آنان است. »

 او ادامه می‌دهد: «خانه کارگر در تمامی روزهای سال فعال بوده و کلاس‌های آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه برگزار می‌شود. » خسروی ادامه می‌دهد: «علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم (کپی شناسنامه، کپی دفترچه بیمه تأمین اجتماعی یا گواهی اشتغال به کار یا کارت مهارت کارگران ساختمانی و یک قطعه عکس) به خانه کارگر مراجعه کنند. » در ادامه «محمدعلی ترکاشوند» مدیر خانه کارگر منطقه۲۰ از دیگر مزایای عضویت خانه کارگر برای ما می‌گوید: «کارگران و افراد تحت تکفل آنها با عضویت در خانه کارگر می‌توانند از مزایای این مرکز بهرمند شوند.

علاوه بر دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی رایگان (رایانه، حسابداری، زبان انگلیسی، هنر، فنی و مهارتی و...) می‌توانند از خدمات مهمانسراهای خانه کارگر در شهرهای مختلف کشور هم بهره‌مند شوند. ارائه بیمه تکمیلی درمان و بیمه خودرو با تقسیط و تخفیف ویژه از دیگر خدمات خانه کارگر است. بهره‌مندی از خدمات مراکز طرف قرارداد با استفاده از تخفیف و شرایط ویژه را هم نباید از قلم انداخت.» 

کد خبر 438861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha