همشهری آنلاین: مهدی انصاری در روز سوم مسابقات شنای بین‌المللی مالزی در ماده ۵۰ متر پروانه دوم شد و یاوری در ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مهدي انصاري

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، روز سوم مسابقات بین‌المللی شنای مالزی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای اولین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی صبح روز شنبه (7 اردیبهشت) به میزبانی شهر کوالالامپور پیگیری شد.

در مسابقات این روز مهدی انصاری و مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه و علیرضا یاوری در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند.

انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. افقری در همین ماده با زمان ۲۵:۵۶ به کار خود پایان داد. علیرضا یاوری نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد با زمان ۱:۵۹٫۶۹ چهارم و راهی فینال شد.

در فینال ماده ۵۰ متر پروانه مهدی انصاری با زمان ۲۴٫۹۱ در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا یاوری ۲۰۰ متر آزاد را در زمان ۱:۵۷٫۳۹ شنا کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری از ایران تا نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 438618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha