شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: فرهاد رهبر، به‌عنوان رئیس دانشگاه تهران منصوب شد و به رئیس سابق این دانشگاه هم حکم مشاور داده شد.

دوران ریاست سی امین رئیس دانشگاه تهران بعد از 2 سال و 2 ماه به پایان رسید و فرهاد رهبر، رئیس سابق سازمان منحل شده مدیریت و برنامه ریزی، به ایستگاه دانشگاه تهران رسید.

زمزمه‌های تغییر رئیس دانشگاه تهران، دیروز با معرفی فرهاد رهبر و تودیع آیت الله عمید زنجانی با حضور وزیر علوم در تالار علامه امینی دانشگاه تهران رنگ واقعیت به خود گرفت.

فرهاد رهبر فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد است که مدتی معاون رئیس جمهوری و مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود.

عمید زنجانی، مشاور وزیر علوم

همچنین آیت الله عمید زنجانی، رئیس سابق دانشگاه تهران مشاور وزیر علوم در علوم انسانی و پیوند حوزه و دانشگاه شد و به ساختمان وزارت علوم در شهرک غرب رفت.

محمد مهدی زاهدی، طی حکمی آیت الله عمید زنجانی را با توجه به اهمیت رشته‌های علوم انسانی و لزوم توجه به پیوند حوزه و دانشگاه به عنوان مشاور خود برگزید.

دوباره تدریس

رئیس سابق دانشگاه تهران در آیین تودیع خود گفت: در دانشگاه تهران هستم و درس و بحث و کار تحقیقی‌ام را آغاز می‌کنم و یک بار دیگر به درس و مشق می‌پردازم.

رئیس سابق دانشگاه گفت: بنده متعهد شده و  عهد بسته بودم که دانشگاه تهران را با تمام توانی که دارم ارتقا ببخشم تا روزی که زود یا دیر این مسئولیت را تحویل می دهم دانشگاه تهران در جایگاه مناسب خودش قرار گرفته باشد.

بنده به وعده‌ام وفا کرده‌ام و آنچه را که با خدا پیمان بسته بودم ادا کردم و در حالی این مسئولیت را تحویل می دهم که دانشگاه تهران در سطح ملی و بین‌المللی در جایگاه مناسب خود قرار گرفته که در مدیریت جدید نیز با یک جهش دیگر می‌تواند آبرو و افتخاری برای نظام اسلامی و ملت شایسته ایران کسب کند.

کد خبر 43844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز