جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اساس جدیدترین آمار مربوط به معاملات اجاره‌بها در تهران یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در دروس ۳۱۵ میلیون تومان رهن داده شده و اجاره ماهانه یک آپارتمان با همین متراژ در آپادانا بدون احتساب پول پیش ۷.۵ میلیون تومان است.

مسکن

به گزارش تسنیم، در منطقه ۶ قائم مقام سنایی یک واحد مسکونی به مساحت ۸۰ متر با عمر ۵ سال به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رهن کامل، اجاره داده شده است.

یک واحد مسکونی ۴۵ متری ۱۸ ساله واقع در خیابان مخصوص به قیمت ۱۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۵۰۰ هزار تومانی، واحد ۶۰ متری در ساعی با عمر ۲ با شرایط ۷۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۲.۹ میلیون تومانی و واحد مسکونی ۱۲۲ متری ۴ ساله در آلستوم با شرایط رهن ۵۰ میلیون پول پیش و اجاره ماهانه ۷ میلیون تومانی در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

در ارامنه جنوبی قرارداد اجاره‌بهای یک دستگاه آپارتمان ۴۵ متری ۵ ساله با شرایط رهن ۱۲.۵ میلیون تومانی و اجاره ماهانه یک میلیون تومان امضا شده است.

همچنین در نارمک واحد ۵۰ متری با شرایط ۲۰ میلیون رهن و ۱.۷ میلیون اجاره ماهانه، در آپادانا واحد ۱۲۰ متری با رهن ۵۰ میلیونی و اجاره ماهانه ۷.۵ میلیون تومانی، در چیذر واحد ۳۰۲ متری با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی و در زعفرانیه واحد ۷۳ متری ۱۸ ساله با رهن ۲۲۰ میلیون تومانی در سامانه املاک و مستغلات ثبت شده است.

رهن کامل یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در دروس ۳۱۵ میلیون تومان بوده و آپارتمان ۱۴۵ متری در بهداشت با شرایط رهن ۵ میلیون تومان و اجاره‌بهای ۱.۲ میلیون تومانی اجاره داده شده است.

کد خبر 437714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha