مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران از دستاوردهای محیط‌زیستی مجموعه مدیریت شهری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست بازدید کرد.

حناچي

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران  سه‌شنبه ۲۷ فروردین پایان یافت.

گفتنی است ضمن بازدید شهردار تهران از دستاوردها و پروژه‌های شاخص محیط‌زیستی شهرداری تهران، کارشناسان این مجموعه روند اقدامات و بررسی‌های کارشناسی انجام شده درباره موضوع بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی(ره) را تشریح کرده و شهردار تاکید کرد این روند باید تا اخذ نتیجه نهایی با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها ادامه یابد.

حناچی در ادامه با تقدیر از تلاش محیط زیست شهر تهران در خصوص تدوین اطلس محیط زیستی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با محوریت موضوعات آب، خاک، هوا و صوت برای اولین بار در ایران، خاطرنشان ساخت: این اقدام می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر کلانشهرهای کشور باشد و باید زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات به نحو احسن فراهم شود.

همچنین یکپارچه‌سازی و به‌روزرسانی اطلس محیط زیستی و پایش آنلاین داده‌ها در شهرداری تهران در آینده که گام موثری در تصمیم گیری بهنگام در مدیریت بحران و مدیریت شهری است مورد توجه و استقبال شهردار تهران قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه، کارشناسان حوزه محیط زیست شهرداری تهران پیشنهاد مدیریت یکپارچه، هماهنگ و آینده محور آب در مجموعه شهرداری تهران در راستای پایداری شیوه های بهینه‌سازی مصرف و مدیریت آب شهری را ارائه کردند که مورد تاکید شهردار تهران قرار گرفت.

شهردار تهران در ادامه از غرفه‌های شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، سازمان زیباسازی شهر تهران و سایر بخش‌ها بازدید کرد.

قابل ذکر است هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست از ۲۴ لغایت ۲۷ فروردین ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد خبر 437581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha