همشهری آنلاین: آژاکس آمستردام با برتری مقابل یوونتوس و بارسلونا با غلبه بر منچستر یونایتد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند.

ليونل مسي

سه‌شنبه شب (۲۷ فروردین) دو دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

در یکی از این دیدارها بارسلونا در نیوکمپ میزبان منچستر یونایتد بود و موفق شد این تیم را با سه گل از پیش رو بردارد. گل‌های بارسا را مسی در دقایق ۱۶ و ۲۰ و کوتینیو در دقیقه ۶۱ وارد دروازه شیاطین سرخ کردند.

بدین ترتیب و با توجه به برد یک بر صفر بارسا در بازی رفت، این تیم راهی نیمه نهایی شد و منچستر یونایتد با جام خداحافظی کرد.

اما در دیگر دیدار این مرحله آژاکس آمستردام میهمان یوونتوس بود. این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم هلندی به اتمام رسید و با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در دیدار رفت این مرحله، آژاکس هم به نیمه نهایی راه یافت و یوونتوس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این بازی ابتدا رونالدو در دقیقه ۲۸ یووه را پیش انداخت، اما آژاکس در دقایق ۳۴ و ۶۷ توانست دو بار دروازه بانوی پیر را باز کرده و در نهایت پیروز این میدان باشد.

چهارشنبه شب (۲۸ فروردین) نیز  دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود که طی آن لیورپول در خانه پورتو به میدان می‌رود و در بازی دیگر و در یک دوئل کاملا انگلیسی منچستر سیتی میزبان تاتنهام خواهد بود.

کد خبر 437558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha