همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر سایپا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: موقعیت های زیادی داشتیم تا به سه امتیاز این بازی برسیم اما بازیکنانم نتوانستند از آنها استفاده کنند.

ونيفرد شفر

به گزارش مهر، نخستین دیدار هفته بیست و چهارم هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز بین تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وینفرد شفر بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم یکی از مهمترین مسائل برای من، هواداران هستند. من همواره با هواداران صحبت می‌کنم زیرا مالک اصلی باشگاه هستند. آنها امروز ۹۰ دقیقه به ما کمک کردند. من به تیمم هم گفتم چند هزار هواداران به ورزشگاه آمدند و از آمدنشان تشکر می‌کنم. ما ۸۰ دقیقه حمله کردیم اما به گل دست پیدا نکردیم.

وی گفت: می‌توانستیم توسط شجاعیان و پاتوسی به گل دست پیدا کنیم. شاید بازی در حالت عادی ۸ بر یک به نفع ما تمام می‌شد. البته سایپا هم خوب بازی کرد. بعد از دربی بازیکنان ما هنوز ناراحت هستند. البته هر چه زمان گذشت بهتر شدیم. همه بدنبال برد بودیم ولی به آن دست پیدا نکردیم و حالا باید خود را آماده کنیم برای بازی با الهلال. شاید دانشگر و ورود غفوری هم برسند.

شفر گفت: ما می‌خواهیم همانند سال گذشته بجنگیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که چرا از روح الله باقری که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت استفاده نمی‌کنید، گفت: این موضوع فقط شامل روح الله باقری نمی‌شود. همه باید توانایی خود را نشان دهند. باقری در اردوی نیم فصل با ما نبود. هر بازیکنی باید نشان دهد برای بازی آماده است. مثل فرشاد محمدی مهر در بازی امروز. همه بازیکنان باید آماده باشند و با همه وجود در تمرین تلاش کنند. مشکل باید این باشد که من نتوانم ۱۱ بازیکن را انتخاب کنم. بهترین‌ها در تیم ما هستند. هر بازیکنی نشان دهد صد درصد آماده است در زمینه می‌رود. ما کادر فنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم.

سرمربی استقلال تهران در ادامه افزود: قبل از شروع لیگ در نیم فصل هم گفتم ما می‌خواهیم یک استقلال خوب و جدید بسازیم. شاید کسی فکر نمی‌کرد که ما به قهرمانی فکر کنیم. قبل از دربی ما بدنبال ساختن یک استقلال خوب بودیم.

وی گفت: بعد از دوم شدن ما شانس قهرمانی داشتیم. امروز هم نشان دادیم این آمادگی را داریم. چیزی که ما می‌خواهیم یک استقلال خوب و بسیار قوی برای آینده است که امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

کد خبر 436204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha