شیراز-ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: در پی فوت دو نفر از مصدومان حادثه سیل دروازه قرآن شیراز، شمار جانباختگان این حادثه به ۲۱ نفر رسید.

شمار جانباختگان سیل دروازه قرآن شیراز به 21 نفر رسید

دکتر سعید غلامزاده چهارشنبه در گفت و گو به خبرنگار ایرنا افزود: خانم روح انگیز موری فرزند لازم ۶۲ ساله ۱۳ فروردین ماه جاری در بیمارستان شهید فقیهی فوت و جسد وی برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی شیراز انتقال یافت.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس اظهار داشت: یکی دیگر از مصدومان سیل شیراز به نام آتنا صدوقی ۱۳ ساله فرزند البرز ۱۲ فروردین ماه جاری در بیمارستان نمازی درگذشت و جسد وی برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی شیراز انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با فوت این دو نفر تعداد جانباختگان سیل شیراز به ۲۱ نفر رسید.

بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد.

حادثه سیل دروازه قرآن شیراز پنجم فروردین ماه علاوه بر کشته و مصدوم کردن شماری از هموطنان، خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور وارد کرد.

ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شیراز سه شنبه گفته بود: در حوادث سیل پنجم و ششم فروردین ماه شیراز، ۱۶۴ نفر مصدوم شدند؛ از این تعداد ۱۲۲ نفر درمان شدند و ۱۹ نفر نیز در این حادثه باختند و دیگر مصدومان همچنان در مراکز درمانی تحت نظر هستند.

کد خبر 436192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha