سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانداری حمیدیه در اطلاعیه‌ای از اهالی ۱۱ روستای این شهرستان خواست هر چه زودتر خانه‌های خود را تخلیه کنند.

كرخه طغيان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ‌ فرمانداری شهرستان حمیدیه در اطلاعیه‌ای از اهالی ۱۱ روستای این شهرستان خواست که با توجه به طغیان رودخانه کرخه، هر چه زودتر خانه‌های خود را تخلیه کنند.

شاهین هاشمی در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرد: سازمان آب و برق خوزستان اطلاع داده دبی خروجی سد کرخه تا ۲ ساعت آینده به ۲ هزار متر مکعب خواهد رسید. تخلیه اهالی ۱۱ روستای حمیدیه منازل خود را کنند.

وی افزود: همه ساکنان روستاهای حاشیه رودخانه کرخه شامل روستاهای چمیم، قاسم زامل، بیت گنیم، شیخ طعمه، خسرج بیت قشم، خسرج عوده، حویش، شاطی، حمدان سلجه، آلبوعید یک و نبی می‌رساند هرچه سریعتر با هماهنگی بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران نسبت به تخلیه فوری منازل خود اقدام کنند و سایر روستاها نیز آمادگی لازم را برای تخلیه منازل داشته باشند.

هاشمی افزود:، پادگان ثامن الائمه و اردوگاه دانش آموزی دهکده و کوی سازمانی تیپ ۳۹۲ زرهی برای اسکان موقت اهالی در نظر گرفته شده است. ذخیره سد کرخه امروز به پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است. دبی خروجی این سد نیز به حدود یک هزارو ۷۳۰ مترمکعب برثانیه است.

  • درخواست بالگرد در منطقه احمدفداله

ریئس امور عشایر شهرستان دزفول نیز با اشاره به وضعیت سیل زدگان منطقه احمدفداله گفت:با توجه به انسداد راه ارتباطی منطقه احمدفداله به دنبال بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب در این‌منطقه کوهستانی درخواست بالگرد دادیم.
وی افزود: باید در سریع‌ترین زمان ممکن به وضعیت این منطقه رسیدگی شود.

کد خبر 436136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha