دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران در سنندج فرو ریخت.

رانش زمين

عبدالسلام سپهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو روز اخیر شاهد بارش شدید باران در سطح شهر بودیم احتما ل ریزش ترانشه در بسیاری از معابر وجود داشت و بر همین اساس صبح امروز، دوشنبه ۱۲ فروردین، به علت رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران فرو ریخت.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای خدمات شهری این شهرداری به محل اعزام شدند و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: براثر ریزش این ترانشه تیر برق هم سقوط کرده و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اداره برق هم جهت ایمن سازی معبر در محل حادثه حضور دارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای صبح امروز بارش برف هم آغاز شد که بلافاصله نیروهای ستاد برف روبی شهرداری مناطق نسبت به نمک پاشی معابر شیب دار سطح شهر اقدام کردند.

سپهر خاطرنشان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری از دیروز در آماده باش کامل هستند و خوشبختانه شب گذشته هم به جز شهرک کوثر گریزه و ناحیه منفصل شهری نایسر مشکل خاصی در معابر مبنی بر آبگرفتگی معابر نداشتیم.

 بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی شهرهای استان کردستان وجود دارد که تمامی دستگاه‌های خدمت رسان برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی‌های سیلابی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

  • توضیح: عکس مربوط به وضعیت سنندج نیست بلکه تصویری از رانش زمین بر اثر سیل است.
کد خبر 436018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha