جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار سنندج، با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی، گفت: برای روزهای آینده تعیین تعدادی دستگاه اجرایی به عنوان معین، در نظر گرفتن مدارس جهت اسکان اضطرای و تشکیل تیم‌های پاکسازی قبل از وقوع سیل احتمالی در نظر گرفته شده است.

سنندج

به گزارش ایسنا، محمد ابراهیم زارعی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سنندج، اظهار کرد: مصوبات مهمی از جمله پاک سازی فوری انهار در نقاط مختلف شهر و حریم پایاب سد، مسیر پل‌ها، تخلیه خانه‌های کارگری در حریم رودخانه‌ها، پاکسازی جاده روستاهای هانیس و خیاره سنندج، شهرک پنج آذر و اعزام تیم کارشناسی به نقاط حادثه خیز شهرک بهاران، به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: اولویت کاری اعضای ستاد مدیریت بحران قبل از بارش‌های روز یکشنبه مرتفع کردن این دستورالعمل‌ها خواهد بود و باید بعد از خروج از جلسه دست به کار شوند.

فرماندار سنندج از آموزش و پرورش نواحی(۱و۲)سنندج جهت تعیین چند مدرسه در مناطق وقوع حادثه احتمالی جهت اسکان اضطراری و محدودیت ترافیکی در بلوار کردستان و چند نقطه از شهرستان با کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی خبر داد.

در ادامه رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سنندج، عنوان کرد: چند دستگاه اجرایی به عنوان (معین) در امر کمک رسانی و پاکسازی مناطق سیل زده تعیین شدند که با مشخص شدن محدوده فعالیت از جمله  لشکر۲۸ پیاده ارتش معین(منطقه۱)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج معین(منطقه۲)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معین(بهاران و گریز)، سازمان همیاری شهرداری ها معین (منطقه۳ و ناحیه منفصل شهرستان حسن آباد)، جهاد نصر کردستان و بخشداری معین(نایسر، ننله، آساوله و دوشان) انتخاب شدند.

لازم به ذکر است خبرهای تکمیلی در مورد  زمان و مکان مشخص محدودیت‌های ترافیکی متعاقبا ارسال می‌شود.

کد خبر 435842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha