همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان از طریق سامانه پلاک خوان پلیس خبر داد.

خودروی سرقتی گرمه با سامانه پلاک خوان پلیس کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و تردد این خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی رباط قره بیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سامانه پلاک خوان محل تردد این خودرو را محور چمن بید به جنگل گلستان مشخص کرد، افزود: بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی رباط قره بیل به محل موردنظر اعزام که در حین گشت زنی خودروی موردنظر را رویت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه مأموران با مشاهده خودروی سرقتی اقدام به صدور دستور توقف کردند، یادآور شد: سارق خودرو با مشاهده مأموران از محل متواری که نهایتاً مأموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک کرده و خودرو را در حوالی پاسگاه انتظامی رباط قره بیل متوقف کردند.

پوربه با تأکید بر اینکه سارق دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی انتقال شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۵ فقره سرقت اعتراف که نهایتاً بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی در اولین روز از فروردین‌ماه سال ۹۸ نیز یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین سرقتی که بلاصاحب در حاشیه شهرستان رهاشده بود نیز کشف و راهی پارکینگ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس همواره امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را مختل کنند باقدرت برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 435840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha