جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند اهل لس آنجلس در اعتراض به دیوار مرزی دونالد ترامپ در مرز مکزیک، یک دیوار از جنس پنیر درست کرد.

احداث دیوار پنیری در آمریکا در اعتراض به دیوار مرزی ترامپ + تصاویر

به گزارش اسپوتنیک، یک هنرمند اهل لس آنجلس به نام «کاسیمو کاوالارو» به منظور نشان دادن اعتراض خود به دیوار مرزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در امتداد مرز مکزیک، یک دیوار از جنس پنیر ساخت.

وی اعلام کرد هدف او از ساخت این دیوار پنیری این بوده که نشان دهد دیوار مرزی ترامپ در امتداد مرز مکزیک چقدر بی فایده و پوچ است.

کاسیمو کاوالارو در گفتگو با لس آنجلس تایمز اعلام کرد: نخستین چیزی که با دیدن این دیوار به ذهنتان می‌رسد، پوچی است. صرف کردن هزینه‌های زیاد برای جدا کردن کشورها به نظر من کار بیهوده‌ای است. شما این بیهودگی را در دیوار من می‌بینید؛ اما نمی‌توانید آن را در دیوار ۱۰ میلیارد دلاری ترامپ ببینید؟

احداث دیوار پنیری در اعتراض به دیوار مرزی ترامپ+ تصاویر

کاوالارو این دیوار پنیری را در جنوب شرق سن دیگو–چندین متر دورتر از مکانی که قرار است دیوار مرزی ترامپ احداث شود—با استفاده از ۲۰۰ قطعه پنیر فاسد بنا کرد. وی با این ۲۰۰ قطعه پنیر توانست کمتر از ۸ متر از این دیوار را احداث کند. این هنرمند از مردم درخواست کمک‌های مالی کرد که بتواند دیواری به طول ۱۰۰۰ فوت (۳۰۴ متر) از جنس پنیر احداث کند.

احداث دیوار پنیری در اعتراض به دیوار مرزی ترامپ+ تصاویر

احداث دیوار پنیری در اعتراض به دیوار مرزی ترامپ+ تصاویر

دونالد ترامپ از دوره رقابت‌های انتخاباتی بارها تأکید می‌کرد برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی قصد دارد یک دیوار در امتداد مرز مکزیک احداث کند. پافشاری ترامپ برای احداث این دیوار دولت آمریکا را به مدت ۳۵ روز به تعطیلی کشاند. رئیس جمهور آمریکا حتی برای عملی کردن برنامه خود، حالت فوق العاده ملی در مرز مکزیک اعلام کرد. تعطیلی ۳۵ روزه دولت آمریکا طولانی‌ترین تعطیلی در کل تاریخ این کشور محسوب می‌شود و حدود ۱۱ میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 435834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha