مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیریت شهری با راه‌اندازی تاکسی گردشگری در ایام نوروزی، خدمات متفاوتی به شهروندان و میهمانان شهر ارائه می‌دهد.

تاكسي

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در گفت‌وگو با شهرنوشت ضمن اشاره به نزدیک شدن به بهار ۹۸، اقدامات و عملکردهای لازم در این خصوص را مورد بررسی قرار داد و گفت: امسال سازمان تاکسیرانی شهر تهران وظیفه سنگینی را در ایام نوروز بر عهده دارد.

او با اشاره به این‌که در نوروز ۹۸، ریاست کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تهران را از سوی فرمانداری تهران بر عهده دارد، اظهار کرد: تهران به عنوان پایتخت کشور  دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیرساخت‌های گردشگری تقویت شود، امسال با راه اندازی «تاکسی گردشگری» جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروزی و خدمات‌دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲گانه تاکسیرانی در سالی گه گذشت پرداخت و از مدیران مناطق تاکسیرانی خواست تا در سال جدید با ارائه برنامه و راهکارهای موثر نظم بیشتری را در پایانه های تاکسیرانی برقرار کرده و تعامل بیشتری با تاکسیرانان داشته باشند.

کد خبر 435024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز