همشهری‌آنلاین: مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری از ابتدا سال جاری با در نظر گرفتن رویکردهای جدید این حوزه خبر داد.

شهرداري

 عباس کرکه‌آبادی با بیان خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ساختار سازمانی شهرداری‌های مشهد مقدس، بابل، آمل، خرمشهر، اندیمشک، محمدشهر و مشکین دشت ابلاغ شده است.

به گزارش ایسنا، او افزود: همچنین طی سال جاری ساختار سازمانی تعدادی از شهرداری‌های تازه‌تأسیس شامل قیامدشت، تنکمان، اسلامشهر آق‌گل، فرح‌آباد، اجبارکلا و گوگ‌تپه ابلاغ شده است.

کرکه‌آبادی در ادامه توضیح داد: دفتر نوسازی، تحول اداری و فن‌آوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‌ساختار سازمانی، سیاست‌های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا پس از تشکیل نشست‌های تخصصی و جلسات‌ متعدد با مدیران و کارشناسان استانداری‌ها و شهرداری‌های ذیربط ساختارهای فوق را ابلاغ کرد.

به گزارش روایط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، او اضافه کرد: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست‌های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت‌های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.

کد خبر 434119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha