خوانندگان روزنامه همشهری که علاقه‌مند به پیگیری سریع‌تر خبرها هستند می‌توانند تاز‌ه‌ترین اطلاعات خبری را که در روزنامه به چاپ رسیده، از طریق سامانه اطلاع رسانی الکترونیک همشهری دریافت کنند.

به گزارش مهر، رضا مقدسی قائم مقام مدیرمسئول روزنامه همشهری در تشریح این سامانه گفت: مخاطبان می توانند از طریق تلفن همراه خود با اعلام کد خبرهای کددار -که در زیر برخی اخبار روزنامه درج شده است - به شماره 3000251 در طول روز، آخرین تحولات خبری را در زمینه آن خبر به طور رایگان دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی الکترونیک همشهری در قالب 13 گروه شامل گروه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، آی تی، شهری، بورس، بین‌الملل، خانواده، علمی، سلامت و حوادث خبرهای تولید شده را برای مشترکان ارسال می کند یادآور شد: به تازگی یک گروه خبری دیگر به نام گروه «خبر» نیز به این مجموعه اضافه شده که جدیدترین خبرها را در هر حوزه‌ای انتخاب و ارسال می کند. روزانه در هر گروه خبری برای مشترکان بین 7 تا 12 خبر ارسال می شود.

قائم مقام مدیرمسئول روزنامه همشهری در پایان گفت: خبرنگاران رسانه ها با ارائه کارت خبرنگاری می توانند به طور رایگان در دو گروه خبری مشترک شوند. همچنین دستگاه ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی که بیش از 100 مشترک معرفی کنند از 20 درصد تخفیف برخوردار می شوند.

کد خبر 43403

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز