همشهری آنلاین: دو روز پیش از برگزاری دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی، مسئولان ویتنام اقدام به اخراج فردی کردند که خود را شبیه کیم جونگ اون آراسته بود. گفته می‌شود ویتنام بر آن است تا هیچ موضوعی بر روی این دیدار مهم سایه نیندازد.

کیم جونگ اون قلابی در کنار دونالد ترامپ قلابی

به گزارش دویچه وله، در آستانه برگزاری دیدار رهبران دو کشور آمریکا و کره شمالی در ویتنام، نگاه‌ سیاستمداران و مفسران جهان متوجه هانوی، پایتخت این کشور است. از این رو، مسئولان ویتنام همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این دیدار با موفقیت برگزار شود.

اکنون خبر از آن می‌رسد که ویتنام فردی را از کشور اخراج کرده که نه تنها شبیه به رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون بوده، بلکه حتی خود را همچون او آراسته بوده است. پرسشی که ذهن مسئولان ویتنام را این روزها مشغول خود کرده و به دغدغه آنان بدل شده  این است که ظرفیت تحمل شوخی کیم جونگ اون چقدر است؟

اخراج این فرد در ارتباط با این تردید مسئولان صورت گرفته است. حال آنکه، کس دیگری هم در حال حاضر در هانوی حضور دارد که خود را همچون ترامپ آراسته‌ است. پرسشی که در ستون گوناگون رسانه‌های مختلف و از جمله در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه مطرح شده این است که آیا تصمیم اخراج شامل "بدل‌های" ترامپ نیز خواهد شد یا نه.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه روز دوشنبه شش اسفند (۲۵ فوریه) خبر از اخراج کیم جونگ اون قلابی داده است. این فرد که هاوارد ایکس نام دارد، روز دوشنبه توسط سه مرد از محل اقامت خود در هتلی واقع در هانوی به فرودگاه منتقل می‌شود.

پس از بازجویی توسط پلیس، به او اطلاع داده می‌شود که ویزای او معتبر نیست و باید کشور را ترک کند. این فرد هنگ‌کنگی پیش از اخراج خود موفق می‌شود اطلاعاتی در این باره در اختیار رسانه‌ها بگذارد.

دلیل اصلی اخراج این فرد، شباهت او به کیم جونگ اون بوده است. گفته می‌شود که رهبر کره شمالی شوخی با خود را برنمی‌تابد.

موضوع تنها به نمونه قلابی کیم جونگ اون محدود نمی‌شود. فردی به نام راسل وایت نیز با آرایشی غلیظ بر چهره، خود را همچون دونالد ترامپ آراسته است.

هاوارد ایکس و راسل وایت، روز جمعه سوم اسفند (۲۲ فوریه) جلوی دوربین خبرنگاران، گردشگران و رهگذران بر روی پله‌های سالن اپرای هانوی ظاهر شدند.

ترامپ قلابی هنوز از ویتنام اخراج نشده است. اما به او تذکر داده‌اند که از آراستن خود همچون ترامپ خودداری کرده و در مجامع عمومی ظاهر نشود. بسیاری از گردشگران و رهگذران در خیابان‌های هانوی با دیدن راسل وایت درخواست عکس مشترک کرده بودند.

کیم جونگ اون و دونالد ترامپ واقعی قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ فوریه در ویتنام با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 432895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha