همشهری آنلاین: وزیر ورزش با بیان اینکه دولت موافق روال مجلس برای واگذاری سرخابی‌ها نیست گفت: مهدی تاج در فدارسیون فوتبال ماندنی است.

سلطاني‌فر مسعود

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با فراکسیون ورزش مجلس، در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اتخاذ شده است؟ گفت: انتخاب مربی تیم ملی از وظایف فدراسیون فوتبال است و رئیس و سایر مسؤولان فدراسیون در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای دارند تا مربی مناسبی برای تیم ملی انتخاب کنند و این مهم از طریق فدراسیون نیز اطلاع رسانی می‌شود.

سلطانی فر در مورد رفتن تاج از فدراسیون فوتبال نیز عنوان کرد: آقای تاج امروز بازنشسته به شمار نمی‌آید و بر اساس ماده ۶۰ قانون جامع ایثارگران به حالت اشتغال بازگشته و وظایف خود را انجام می‌دهند.

او درباره مصوبه اخیر مجلس درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: اراده دولت این بود که این خصوصی سازی در سال ۹۸ انجام گیرد و در همین رابطه هیأت دولت مصوبه‌ای در این زمینه گذراند که این مهم از طریق سازمان خصوصی سازی اتفاق بیفتد اما دولت با روال واگذاری که در مجلس به تصویب رسید، مخالفت کرد به این دلیل که مراحل اجرایی کار باید سهل‌تر و به صورت کامل انجام گیرد لذا واگذاری به صورت بلوکی از طریق فرابورس کار را سخت می‌کند به هر روی باید روی شکل کار با مجلس به تعامل خوبی با برگزاری جلسات دست یابیم.

سلطانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز توضیح داد: با رعایت ملاحظات شرعی و فرهنگی و اجتماعی این اقدام باید صورت گیرد و هم‌گرایی در این خصوص بین ارکان مختلف نظام ایجاد شود؛ وزارت ورزش اعلام کرد و می‌کند که تمام زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم است و ما می‌توانیم ورودی‌ها و معابر جداگانه‌ای برای حضور بانوان اختصاص دهیم، البته بایستی بین مراجع دست اندرکار این حوزه هماهنگی‌های بیش‌تری صورت گیرد.

کد خبر 432893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha