یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت چینی شیائومی رو یکشنبه از جدیدترین مدل گوشی تلفن همراه خود در نمایشگاه «اِم‌دَبلیوسی» سال ۲۰۱۹ که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، رونمایی کرد.

رونمایی از اولین گوشی جی۵ شیائومی

شرکت چینی شیائومی یکشنبه از جدیدترین مدل گوشی تلفن همراه خود در نمایشگاه «اِم‌دَبلیوسی» سال ۲۰۱۹ که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، رونمایی کرد.

این گوشی که «می‌میکس۳» نامگذاری شده، اولین گوشی دارای قابلیت پشتیبانی فناوری ۵جی است که توسط شرکت شیائومی تولید شده است.

در این مراسم، دونوان سونگ، مدیر تولید شیائومی ابتدا با برقراری تماس ویدئویی با استفاده از فناوری ۵جی که توسط شرکت اورنج ارائه شده، توانایی سرعت انتقال تصویر گوشی می‌میکس۳ را به نمایش گذاشت.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی، سیستم خنک کننده، بدنه سرامیکی و سیستم شارژ سریع است.

شیائومی در گوشی می‌میکس۳ از طراحی کشویی برای دوربین سلفی استفاده کرده به طوری که در این بخش، دوربین دوگانه‌ای با لنزهای ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

این گوشی از ماه می سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۵۹۹ یورو(۶۷۹ دلار) روانه بازار خواهد شد.

این شرکت پنجشنبه گذشته نیز مدل جدید دیگری از گوشی‌های تولیدی خود با نام «می۹» را با قیمت ۴۴۹ یورو در بازار اروپای غربی عرضه کرد.

مهمترین ویژگی این گوشی به دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی آن مربوط می‌شود. این دوربین امکان ثبت عکس‌هایی از فاصله ۴ سانتی‌متر را فراهم می‌کند.

همچنین شارژر بی‌سیم سریع با حداکثر توان ۲۰ وات، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی از ویژگی‌های دیگر این گوشی است.

شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی تلفن همراه در سال‌های اخیر تلاش خود را بر تولید گوشی‌های مشابه تولیدات شرکت اپل ولی با قیمت پایین‌تر، متمرکز کرده‌اند.

نمایشگاه «اِم‌دَبلیوسی» هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و به کنگره جهانی تلفن همراه شهرت دارد. پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه سال ۲۰۱۹ که از روز دوشنبه آغاز به کار می‌کند، بیش از ۱۰۰ هزار بیننده از ۲ هزار و ۴۰۰ غرفه عرضه‌کنندگان آخرین تولیدات صنعت تلفن همراه بازدید کنند.

نشست‌های رسانه‌ای این نمایشگاه از روز یکشنبه آغاز شده که رونمایی از محصول جدید شیائومی یکی از این نشست‌ها بود.

کد خبر 432796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha