همشهری آنلاین: نشست چهره‌ زن در حکمت، ادبیات و هنر در قالب نشست ویژه شهر کتاب، روز دوشنبه ۶ اسفند در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

نشست چهره زند در حكمت و ادبيات و هنر

به گواه تاریخ زنان در ساختن تمدن بشری، چه مستقیم وچه غیرمستقیم، نقش مهمی ایفا کرده و بقا و رشد جامعه‌ بشری مرهون حضور آنان است. هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا (س) و روز زن، نشست ویژه شهر کتاب با عنوان «چهره‌ زن در حکمت، ادبیات و هنر» برگزار می‌شود که در آن زهرا زواریان، داستان‌نویس، با خواندن داستانی درباره‌ حضرت فاطمه (س) با عنوان «صدای نغمه‌ای نازک»، به جایگاه زنان در ادبیات داستانی اشاره می‌کند.

در این برنامه همچنین انشاءالله رحمتی با تکیه بر آراء و اقوال اندیشمندان بزرگ اسلامی به بررسی جایگاه زن در حکمت اسلامی می‌پردازد. بخشی از این نشست هم به تک‌نوازی سه‌تار سپیده مشکی اختصاص دارد. مشکی علاوه بر تدریس موسیقی تاکنون کنسرت‌های گوناگونی داشته و با گروه‌های مختلفی چون شیدا و هم‌آوایان همکاری کرده است.

برنامه مذکور روز دوشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۵:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم  برگزار می‌شود.

کد خبر 432578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha