همشهری آنلاین: روز گذشته و در جریان تصویربرداری سریال نوروزی «مر قانون» برای مرجانه گلچین، یکی از بازیگران این سریال جشن تولد گرفته شد.

مرجانه گلچين

به گزارش ایسنا، ضبط سریال «مر قانون» روز پنجشنبه (دوم اسفند ماه) با حضور مدیر شبکه سه سیما همراه شد. همچنین عوامل این سریال به مناسبت تولد مرجانه گلچین دور هم جمع شدند و این بازیگر در حضور همکارانش کیک تولد خود را برید.

گلچین در بخشی از صحبت‌هایش از حضور در جمع عوامل سریال «مر قانون» ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم یک پروژه خوب را در ایام نوروز شاهد باشیم.

سریال نوروزی شبکه سه به تهیه‌کنندگی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده با قلم امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان و با حضور محمد حسین لطیفی به عنوان مشاور سریال تولید می‌شود.

سریال «مُرّ قانون» بعد از پایان تصویربرداری در لوکیشین دارآباد (خانه کمال) به خیابان اباذر و چند لوکیشن دیگر از جمله کلانتری می‌رود.
مهران مهام تهیه‌کننده این سریال خبر از آماده شدن ۱۰ قسمت از سریال نوروزی شبکه سه داد و افزود: تقریباً ۱۰ قسمت از این سریال بر اساس فیلمنامه و سیناپس تصویربرداری شده است و همزمان در حال مونتاژ است.
مهام ادامه داد: تا امروز طبق برنامه پیش رفته‌ایم و بر اساس فیلمنامه‌ای که همزمان توسط تیم نویسنده در حال گزارش است قطعاً بدون هیچ مشکلی سریال "مُرّ قانون" را به آنتن شبکه سه خواهیم رساند.
مهام درباره تغییر نام سریال شبکه سه گفت: این امکان وجود دارد که با مشورت مدیران محترم شبکه نام سریال تغییر کند و شاید همان نام قبلی یعنی "حوزه استحفاظی" دوباره عنوان سریال شبکه سه برای نوروز ۹۷ باشد.
مهران مهام در پایان گفت: به زودی خانه شخصیت کمال در دارآباد را ترک می‌کنیم و بعد از ضبط چند سکانس خارجی لوکیشن داخلی دیگری را در برنامه خواهیم داشت.
بازیگران این سریال عبارتند از: مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیداخلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، ناصر اشکان اشتیاق، کریم قربانی، سپند امیرسلیمانی، محمد الهی، داریوش سلیمی و....

کد خبر 432527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha