همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی این استان تا کنون ۸ نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شدند.

8نفر در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: ۲ نفر از این متهمان طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: از ۶ نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنان نیز محرز شده یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده در شهرستان خاش دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده ۱۵۰ کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و ۶۰۰ کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شده است.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری سه نفر داد و افزود : در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم.

کد خبر 432451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha