چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۵۷ هنرمند با ۱۱۰ نقاشی به مرحله پایانی هفتمین دوسالانه دامونفر راه یافتند و آثارشان از روز جمعه سوم اسفندماه در نمایشگاه این رویداد در پردیس ملت به نمایش درمی‌آید.

دوسالانه دامونفر

به گزارش همشهری آنلاین، سیف‌الله پویاراد مدیر دوسالانه دامونفر ویژه جوانان زیر ۲۵ سال در این باره گفت: پس از رکورد چشمگیر تقاضای ۱۴۲۴ نقاش برای حضور در هفتمین دوسالانه نقاشی دامونفر، واقعا کار هیات داوران برای انتخاب سخت شد. داوران نخست آثار رسیده را روی سایت دوسالانه بررسی کردند و پس از بازبینی اصل آثار در مرحله دوم، ۱۱۰ اثر از ۵۷ نقاش به مرحله سوم راه یافتند. علاقه‌مندان می‌توانند جمعه سوم اسفند در آیین افتتاحیه این آثار را تماشا کنند.

به گفته پویاراد، داوران پس از افتتاحیه چند جلسه دیگر برگزار می‌کنند تا نفرات برتر را مشخص کنند و برترین نقاش زیر ۲۵ سال ایران در سال ۹۷ روز دهم اسفند در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند. کار انتخاب آثار این مسابقه هنری زیر نظر آیدین آغداشلو رئیس و پنج داور شامل فرح اصولی، بیتا فیاضی، هومن مرتضوی، ایمان افسریان و هرمز همتیان انجام می‌شود.

نفر نخست هفتمین دوسالانه نقاشی دامونفر به آلمان می‌رود تا مهمان آکادمی هنری فابرکاستل شود. افزاد برگزیده بعدی هم جوایز ارزنده دریافت می‌کنند. این دوسالانه به همت نگارخانه دامونفر و همراهی موسسه تصویر شهر با همکاری کویلو، فابرکاستل، وینزور و نیوتن، کانسون و پ ب او سوم اسفندماه در پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۱۷ اسفند ادامه می‌یابد.

کد خبر 432312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha