همشهری آنلاین: نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف تاکید کرد که انتفاع مدیران و کارکنان سازمان اوقاف از موقوفات ممنوع است.

سيد مهدي خاموشي

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان دبیرخانه‌های ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم هم به وقف‌کردن ترغیب شوند و هم از وقف کردن راضی و خوشحال باشند.

حجت‌الاسلام خاموشی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اگر کمال انسان را به صورت دو بال تصور کنیم یکی از آنها عبادت خداست و دیگری خدمت به خلق است. به اهل جهنم می‌گویند چه چیزی شما را به این روز انداخت و آنها پاسخ می‌دهند که ما از نمازگزاران نبودیم و به نیازمندان جامعه رسیدگی نمی‌کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به مسئولان دبیرخانه‌های ستادی و استانی سازمان اوقاف گفت: خدا به ما و شما توفیق داده که بیاییم و در عرصه خدمت به خلق وارد عمل شویم. افرادی که در سازمان اوقاف مشغول فعالیت هستند نباید از وقف منتفع شوند. به تعبیر قرآن ما باید حفیظ و علیم باشیم یعنی، اولاً در مدیریت خود پاک‌دست باشیم و ثانیاً به کاری که می‌کنیم آگاهی کامل داشته باشیم.

کد خبر 432250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha