جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

آزاده مختاری: بر اثر انفجار مهیب گاز در نازی آباد تهران، 2 نفر جان باختند و 3 نفر مجروح شدند. یکی از جان‌باختگان، پیرمرد همسایه بود که بر اثر سکته قلبی جان باخت.

ساعت 3 بامداد پنجشنبه 11 بهمن به‌دنبال انفجار مهیبی در آپارتمانی 4 طبقه‌ در بن‌بست شعبان کارگر منطقه نازی آباد، امدادگران ایستگاه 319  آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند.

شدت انفجار به حدی بود که 3 واحد مسکونی این آپارتمان به‌طور کامل تخریب شده بود و مأموران از ایستگاه‌های دیگر آتش‌نشانی برای نجات ساکنان آپارتمان از زیر آوار درخواست کمک کردند.

با حضور دیگر امدادگران به همراه یک جرثقیل و یک لودر، عملیات نجات مصدومان آغاز شد و مأموران 3 نفر از ساکنان آپارتمان را که به شدت مجروح شده‌ بودند از زیر آوار بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کردند.

در حالی که عملیات نجات ادامه داشت، امدادگران متوجه شدند مرد جوانی از ساکنان طبقه سوم آپارتمان، همچنان زیر آوار مانده است، بنابراین عملیات نجات او آغاز شد اما ساعتی بعد، جسد بی‌جان این جوان 25 ساله از زیر آوار بیرون کشیده شد.

به گزارش ایسنا، بر اثر این انفجار، تا شعاع 10 متری از ساختمان مسکونی حادثه‌دیده، شیشه منازل به صورت کامل تخریب شد و پیرمردی 75 ساله که در همسایگی این ساختمان سکونت داشت به‌دلیل شوک وارده ناشی از صدای مهیب انفجار دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

نیکونژاد، رئیس ایستگاه 506 سازمان آتش‌نشانی در توضیح این خبر گفت: کارشناسان ایمنی در بررسی محل وقوع حادثه، احتمال دادند این انفجار به‌دلیل تجمع گاز در یکی از واحد‌های مسکونی و رسیدن آن به شعله‌ای روشن در محیط رخ داده است.

کد خبر 43208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز