همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند در هفته ۲۱ بوندس‌لیگا پیروزی را از کف داد و تنها به یک امتیاز بسنده کرد. بایرن مونیخ توانست با پیروزی بر شالکه فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهد و گامی به دورتموند نزدیک شود.

لواندوفسكي
  • ماینتس یک − بایر لورکوزن ۵

رقابت‌های هفته ۲۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۸ فوریه/ 19 بهمن) با دیدار ماینتس مقابل بایر لورکوزن آغاز شد. لورکوزنی‌ها در این مصاف اقتدار خود را به نمایش گذاشته و میزبان خود را ۵ بر یک شکست دادند. یولیان براند با زدن دو گل و ساختن دو گل از پنج گل بایر لورکوزن چهره درخشان میدان بود و سهم مهمی در این موفقیت داشت. لورکوزن با این پیروزی توانست به رده ششم جدول ارتقا یابد.

  • بایرن مونیخ ۳ − شالکه یک

بایرن مونیخ به تعقیب‌کننده شماره یک بوروسیا دورتموند بدل شده است. سرخ‌پوش‌های مونیخ این هفته مهمان خود، شالکه را ۳ بر یک شکست دادند و از فاصله خود با صدر جدول کاستند. روبرت لواندوسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ که در این مصاف کاپیتان تیمش بود، با زدن یک گل و ساختن یک گل دیگر سهم مهمی در پیروزی بایرن داشت.

  • بوروسیا دورتموند ۳ − هوفن‌هایم ۳

بوروسیا دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا عصر شنبه در چارچوب بازی‌های هفته ۲۱  میزبان هوفن‌هایم بود. زردپوش‌های دورتموند تا دقیقه ۷۵ بازی ۳ بر صفر از مهمان خود جلو بودند، اما در عرض تنها ۱۲ دقیقه سه گل خوردند و پیروزی مسلم را از کف دادند. دورتموند هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از هوفن‌هایم برتر بود، اما در نهایت ناگزیر شد به تنها یک امتیاز بسنده کند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر − هرتا برلین صفر

بوروسیا مونشن‌گلادباخ که از تعقیب‌کنندگان اصلی دورتموند محسوب می‌شود در هفته ۲۱ بوندس‌لیگا شکستی خانگی را تجربه کرد و ۳ بر صفر مغلوب مهمان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین شد. گلاباخ در پی این ناکامی امتیازهای مهمی را از دست داد. هرتا برلین در این مصاف انسجام دفاعی خوبی از خود نشان داد و در استفاده از فرصت‌ها هوشیارانه و کارآ عمل کرد.

  • هانوفر ۲ − نورنبرگ صفر

یکی از برندگان هفته هانوفر بود که با نتیجه ۲ بر صفر از سد مهمان خود، نورنبرگ گذشت. این پیروزی از اهمیت خاصی برخوردار بود، چون سرخ‌پوش‌های هانوفر توانستند قعر جدول را ترک گویند و رتبه هفدهم را به خود اختصاص دهند. قعرنشین جدول اکنون نورنبرگ است که در ۲۱ بازی فصل جاری تنها ۲ بار طعم پیروزی را چشیده است.

  • فرایبورگ ۳ − ولفسبورگ ۳

یکی از دیدارهای پرگل هفته مصاف ولفسبورگ مقابل فرایبورگ بود. فرایبورگ که در هفته‌های گذشته دوران پرتلاطمی را تجربه کرده بود، توانست در این پیکار خانگی به تساوی ۳ بر ۳ دست یابد. ولفسبورگ در این دیدار سه بار از میزبان خود پیشی گرفت، اما فرایبورگ توانست هر بار گل تساوی را به ثمر رساند و یک امتیاز حفظ کند.

  • آر. بی. لایپزیگ صفر ­− آینتراخت فرانکفورت صفر

یکی از دوئل‌های حساس این هفته رویاریی تیم‌های قدرتمند لایزپیگ و فرانکفورت بود. لایپزیگ در این دیدار فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشت، اما نتوانست موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. لایپزیگ و فرانفکورت به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول به سر می‌برند.

  • وردر برمن ۴ − آگسبورگ صفر

بلندپروازی سبزپوش‌های وردر برمن ادامه دارد. برمن که چند روز پیش با شکست دورتموند در جام حذفی آلمان موفقیتی بزرگ را جشن گرفته بود، عصر یکشنبه در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۱ مهمان خود، آگسبورگ را شکست داد و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کرد.

  • فورتونا دوسلدورف ۳ − اشتوتگارت صفر

رقابت‌های هفته ۲۱ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با دیدار فورتونا دوسلدورف مقابل اشتوتگارت به پایان رسید. دوسلدورف در این دیدار خانگی عملکردی تهاجمی و جسورانه از خود به نمایش گذاشته و مهمان خود را ۳ بر صفر مغلوب کرد. این تیم با کسب این سه امتیاز مهم توانست فاصله خود با قعر جدول را افزایش دهد و به رده‌های میانی جدول نزدیک شود.

کد خبر 431617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha