همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تا پایان هفته گواهینامه همه افرادی که در آزمون قبول شده‌اند صادر می‌شود، گفت: این افراد در حال حاضر مشکلی برای رانندگی ندارند و در سامانه کد گواهینامه‌شان ثبت شده و می‌توانند رانندگی کنند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا

به گزارش مهر، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش استانداردسازی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری دوره‌های استانداردسازی جزو رویکردهای مهم اصلی فرمانده نیروی انتظامی است، این رفتارها به ما کمک میکند بهترین رفتار را در ترافیک داشته باشیم و تجربه‌ها را به هم منتقل کنیم؛  رفتار پلیس بر رفتار کاربران ترافیک تاثیر دارد.

رئیس پلیس راهور گفت: این جلسات در کم شدن شکایات کاربران ترافیک تاثیر مثبت داشته و ما نتیجه خوبی گرفتیم چون بر اساس مبانی علمی و تشکیل کارگروه‌های علمی در حوزه‌های رفتاری تکنیک‌های رفتاری پلیس را تکامل می‌بخشیم.

وی گفت: از زمانی که این دوره‌ها شروع شده ما کمترین شکایت را از مردم را علیه پلیس راهنمایی و رانندگی داشتیم و این موضوع کاملا محسوس است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ایده‌هایی که مطرح می‌شود تا وقتی در مجاری قانونی تصویب نشود قابلیت اجرایی ندارد.

سردار مهری همچنین گفت: افرادی که در آزمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای رانندگی ندارند و در سامانه کد گواهینامه‌یشان ثبت می‌شود و می‌توانند رانندگی کنند هرچند که مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و تا پایان هفته گواهینامه تمام افرادی که در آزمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.

کد خبر 431533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha