سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش اثربخشی و کارآمدی مدیریت شهری، کاهش رانت، تبعیض و بهبود سطح خدمت رسانی مطالبات بحق مردم از مدیریت پایتخت است.

محسن هاشمي

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه و گرامیداشت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی افزود: حماسه روز گذشته مردم سرافراز ایران موجب افزایش قدرت ملی و تقویت وحدت و همدلی شد.

وی گفت: مردم نشان دادند که کاستی‌ها و نواقص عملکرد مسئولان موجب تردید و سستی آنان در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نمی‌شود. رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم برغم شکوِه‌هایی که از عملکرد مسئولان دارند اما برای دفاع از انقلاب تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

هاشمی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز گذشته ۲ پیام مهم را با خود به همراه داشت، اظهار داشت: پیام نخست خطاب به دشمنان خارجی و دولت‌های مداخله گر و بیگانه است که با وجود این ملت، رویای فروپاشی انقلاب اسلامی تعبیر نشدنی است. رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: پیام دوم مردم خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی و مدیران کشور بود.

وی تأکید کرد: پیام به مسئولان این است که مردم انتظار تحول در نظام خدمت رسانی و افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی را دارند. هاشمی گفت: پیام شکوِه همراه با شُکوه مردم باید از سوی مسئولان شنیده شود.
وی یادآور شد: اگر با وجود این ملت شریف و فداکار باز هم شاهد قصور و تقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم، جفای مضاعف خواهد بود.

به گفته هاشمی، مدیریت شهری هم به عنوان یکی از دستگاه‌های موثر در رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست. وی ابراز امیدواری کرد که در دهه پنجم انقلاب، لایق الطاف الهی و حمایت ملت ایران باشیم.

کد خبر 431523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha