مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم کلنگ‌زنی ساخت دومین پل مکانیزه درحد فاصل خیابان میعاد شمالی و جنوبی درمنطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه به زمین زده شد.

ساخت پل مكانيزه، منطقه 19

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی، شهردار منطقه گفت: در راستای پاسخگویی مدیریت شهری منطقه به مطالبات ۱۲ ساله شهروندان، هیئت امنا و شورایاری ناحیه یک و با توجه به اهمیت تسهیل درتردد سالخوردگان و دانش‌آموزان احداث دومین پل مکانیزه در این محدوده به زمین زده شد.

او ادامه داد: پس از نظرسنجی از کسبه و اهالی و با پیگیری ناحیه یک، جانمایی پل مشخص و در حال حاضر عملیات بتن‌ریزی و فوندانسیون پل مکانیزه انجام و تا ۱۰ روز آینده عرشه پل نصب خواهد شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به میمنت فرارسیدن ۲۲ بهمن کلنگ احداث این پل زده شد و به امید خدا تا قبل از آغاز سال جدید تحویل گرفته و قابل استفاده برای شهروندان خواهد شد تا علاوه بر خدمتی دیگر به شهروندان، باقیات و صالحات برای مسئولین باشد .

گفتنی است اولین پل مکانیزه منطقه ۱۹ در محدوده بزرگراه شهید کاظمی روبه‌روی شهرداری ناحیه ۲ قرار دارد و دومین پل نیز در حد فاصل خیابان میعاد شمالی و جنوبی ناحیه یک به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 431415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha