پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

حامد بهداد از جمله بازیگران جوانی است که توانست خیلی زود برای خود در سینما و تلویزیون جایی باز کند و به قول معروف راه صد ساله را یک‌شبه طی کند.

این بازیگر 34 ساله در مدتی کوتاه در 14 فیلم سینمایی و چند سریال تلویزیونی حضور پیدا کرد.«آخر بازی»، «این زن حرف نمی‌زند»، «بوتیک»، «کافه ستاره»، «صحنه جرم، ورود ممنوع!»، «رقص با ماه»، «باغ فردوس، پنج بعدازظهر»، «حس پنهان»، «آدم»، «هر شب تنهایی»، «مجنون لیلی»، «تسویه‌حساب» و سرانجام بازی او در فیلم سینمایی «دایره زنگی» و «روز سوم» حاکی از آن است که بهداد دغدغه‌اش بازیگری است و نقش‌هایش را آگاهانه انتخاب می‌کند.

او این روزها هم مشغول بازی در سریال «زخم‌های رویا» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» است؛ بازی در نقشی متفاوت که باز هم توانایی‌هایش را محک می‌زند.

  •  در سریال «زخم‌های رویا» چه نقشی را بر عهده دارید؟

 نقش مردی که می‌خواهد نماینده مجلس شود.

  • پس شما نقش یک نماینده مجلس را بازی نمی‌کنید، نقش مردی را بازی می‌کنید که رویای نماینده مجلس شدن را در سر می‌پروراند.

   بله.

  •   به نظرتان نقشی متفاوت‌تر از نقش‌های گذشته‌تان است؟

- بله، در مذاکرات اولیه با تهیه‌کننده و کارگردان فهمیدم که قرار است این نقش را بازی کنم بدم نیامد در نقشی بازی کنم که قبلاً کسی را در آن قالب ندیده است.

  • چرا شما را برای این نقش انتخاب کردند؟

   راستش را بخواهید دوستی بسیار قدیمی با مهران رسام تهیه‌کننده این کار یکی از دلایل اصلی پذیرفتن نقش بود. از چندی پیش قول داده بودم که در یکی از سریال‌هایش بازی کنم. خودم هم خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم.

  • نقش شما مثبت است یا منفی؟

  تا جایی که فیلمنامه را خواندم هم مثبت است و هم منفی، آدمی که می‌خواهد به هر قیمتی که شده نماینده مجلس شود. طی پخش سریال بینندگان می‌فهمند که برای خدمت به مردم بوده است یا برای رسیدن به منافع شخصی.

  • ابعاد نقشتان را پیدا کرده‌اید؟

  هنوز هفته‌های اول کار هستیم و ابعاد نقش را پیدا نکرده‌ام و به قول معروف در آن غرق نشده‌ام. راستش کارمان هم آن چنان پیشرفتی نداشته. درگیر شدن با دیگر بازیگران و اینکه آنها هم نقش خود را بیابند زمان می‌خواهد.

  • آن‌قدر فرصت دارید که برای رسیدن به نقشتان فکر کنید؟

   سعی می‌کنیم در همین فرصتی که به ما داده‌اند این کار را انجام دهیم. باید دید چه از آب درمی‌آید.

  •   گریم‌تان چطور است؟

  گریم خاصی روی من انجام نمی‌شود. خودم هستم و تنها جزئیات صورتم فرق می‌کند.

  • برای آینده به کاری دعوت نشده‌اید؟

   فعلاً که سر این سریال هستم و به کار دیگری فکر نمی‌کنم. اما اگر خبری شد شما را هم در جریان می‌گذارم.

کد خبر 43132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز