همشهری آنلاین: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران، طرح منشی الکترونیک تا یک ماه آینده در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی ملکی این سازمان راه اندازی می شود.

منشی الکترونیک در مراکز ملکی تامین اجتماعی راه اندازی می شود

مهدی درخشان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله آزمایشی طرح منشی الکترونیک امسال در ایام دهه فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان هرمزگان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان تامین اجتماعی این است که تا یک ماه آینده تمام مراکز ملکی این سازمان به منشی الکترونیکی مجهز شود، اظهار داشت: با راه اندازی این امکان، دیگر در اتاق پزشکان منشی وجود نخواهد داشت و مردم از طریق الکترونیک نوبت خواهند گرفت و با استفاده از یک تابلوی الکترونیک نوبت خودشان را رویت و رعایت خواهند کرد.

درخشان با بیان اینکه طرح منشی الکترونیک در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی این طرح را در مراکز درمانی و بیمارستانی وابسته به این سازمان اجرایی می کند. البته در دیگر مراکز درمانی و بیمارستانی که متعلق به وزارت بهداشت است، باید اقدامات و زیرساخت های لازم فراهم تا طرح اجرا شود.

وی درخصوص تحولات حوزه درمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته گفت: در دو بخش این موضوع را باید بررسی کنیم؛ یکی افزایش کمی که تفاوت زیادی داشته است ولی آنچه که بیش از بحث کمیت به آن توجه شده، این است که در بخش درمان تامین اجتماعی به تامین زیرساخت ها توجه زیادی شده است.
درخشان نمونه توجه به موضوع کیفیت خدمات در تامین اجتماعی را در بحث نسخه الکترونیک و تشکیل پرونده سلامت الکترونیک در مراکز ملکی این سازمان دانست و افزود: در این خصوص تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان و مستمری بگیران است.
وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های درمانی یک مساله بسیار مهم است، تصریح کرد: این زیرساخت ها باید اجرایی شود تا در آینده گسترش خدمات در حوزه درمان تامین اجتماعی را شاهد باشیم.

کد خبر 431260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha