مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر عامل شهربان شهرداری تهران از انجام ۱۱۰ هزار عملیات و مأموریت با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت در دی ماه ۹۷ خبر داد.

شهربان

 سید امیر فتاحیان در گفت‌وگو با شهرنوشت با اشاره به تعداد عملیات انجام شده از سوی شرکت شهربان و حریم‌بان اظهار کرد: در دی ماه ۹۷، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۱۰ هزار و ۲۱۷ عملیات و مأموریت انضباط شهری در نواحی ۱۲۳ گانه پایتخت انجام شده است.

او اضافه کرد: از تعداد ۱۲۳ هزار و ۲۱۹ ماموریت، ۶۸ هزار و ۱۵۶ مورد مربوط به پیشگیری و یا رفع تخلف در حوزه ساخت و ساز شهری، تعداد ۳۳ هزار و ۹۱۳ مورد مربوط به رفع سد معبر و تسهیل رفت و آمد شهروندان و تعداد ۸ هزار و ۱۴۸ مأموریت هم مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران است.

فتاحیان با بیان این‌که مأموریت‌های انضباط شهری در قالب‌های پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز، نظارت، صیانت، رفع سدمعبر و رفع تخلف توسط مأموران انضباط شهری (شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان) انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در این حوزه بسیار کارگشا و مهم است. بنابراین از شهروندان محترم تهرانی تقاضا داریم در صورت مشاهده، هرگونه تخلف در حوزه‌های ساخت و ساز در شهر تهران، تخلف در حریم پایتخت و تخلف در معابر عمومی را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران گزارش کنند.

کد خبر 430734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha