پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: یازده مرد و یک زن که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

پاتوق زورگیران منهدم شد

به گزارش ایسنا، از مدتی قبل و درپی وقوع چندین فقره زورگیری با سلاح سرد توسط موتورسواران با پلاک مخدوش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و تیمی از مأموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در ادامه تحقیقات مخفیگاه یکی از سارقان زورگیر با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی شناسایی شده و تحت نظر قرار گرفت و مأموران بعد از چند روز متوجه شدند که افراد مشکوک زیادی در این محل تردد دارند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این محل پاتوق عده‌ای از سارقان زورگیر است و رفت و آمدهای مشکوک در آن سبب نارضایتی اهالی محل نیز شده است، که بلافاصله هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و پس از اخذ مجوزهای لازم تیمی برای دستگیر متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن اعزام شد.

هنگام حضور مأموران در این محل ۱۱ مرد و یک زن سارق و زورگیر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات تکمیلی به سرقت از شهروندان و زورگیری از آنان با تهدید سلاح اعتراف کردند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پشگیری تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و شناسایی دیگر مالباختگان به پلیس آگاهی منتقل شدند.

کد خبر 430337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha