همشهری آنلاین: آخرین اطلاعات بررسی‌شده مربوط‌به کدهای نسخه‌ی سیستم ‌عامل iOS 12.2، حاکی از آن است که باید منتظر چهار مدل آیپد جدید و نسل هفتم آیپاد تاچ باشیم.

اپل

زومیت نوشت: توسعه‌دهنده‌ای با نام Steven Troughton Smith، با بررسی کدهای نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS 12.2 به شواهدی برخورد کرده است که به عرضه‌ی چهار مدل آیپد جدید از آیپد ۱۱.۱ تا آیپد ۱۱.۴ اشاره می‌کند. دو مدل از آیپدها تنها قابلیت اتصال به اینترنت ازطریق وای‌فای را دارند و دو مدل دیگر قابلیت اتصال به شبکه‌ی سلولار را دارا هستند. تروتون-اسمیت در توییتی اعلام کرد که دستگاه‌های جدید، آیپد مینی و آیپدهای با نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهند بود. به‌نظر نمی‌رسد هیچ‌کدام از دستگاه‌های جدید اپل با فیس‌آیدی به بازار عرضه شوند.

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

در متن توییت تروتون اسمیت، به آیپاد ۹.۱ اشاره شده است که آیپاد تاچ جدید اپل خواهد بود. از آنجایی که آیپاد ۷.۱ فعلی نسل ششم آیپاد اپل محسوب می‌شود، تروتون اسمیت اشار به نسل هفتم آیپاد می‌کند که به‌نظر می‌رسد بدون پشتیبانی از Touch ID یا Face ID معرفی خواهد شد. 

باتوجه به شماره مدل‌های جدید ثبت‌شده، ظاهرا به‌نظر می‌رسد اپل در حال توسعه‌ی نسل هفتم آیپاد لمسی و آیپد ۹.۷ اینچی دیگری در مینی آیپد جدید است. پیش‌تر شایعه شده بود که نسل پنجم آیپد مینی اپل با تراشه‌ی قدیمی A9 در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. 

چند روز قبل خبری مبنی بر در راه بودن آیپد مینی جدید و آیپد اقتصادی اپل منتشر شد. ظاهرا اپل در وبسایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا، اطلاعات محصولات جدید خود را ثبت کرده است و آیپدهایی که در توییت تروتون اسمیت به آن‌ها اشاره شده، احتمالا جزو شماره‌ مدل‌های ثبت‌شده در وبسایت کمیسیون اقصادی اورسیا هستند. باتوجه به اینکه هر هفت شماره‌ی مدل ثبت‌شده، جدید هستند؛ ظاهرا به‌نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها بیش از چهار مدل آیپد به بازار عرضه خواهند کرد.

کد خبر 430031

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha