همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: گروه تروریستی و تجزیه‌طلب حرکه النضال العربی التحریر الاحواز مسئولیت حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در بندر امام خمینی را برعهده گرفته است.

حمله تروريستي

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به شهادت دو مامور نیروی انتظامی در این حمله، افزود: بامداد دیروز عوامل کلانتری ۱۳ سربندر ماهشهر در حال گشت‌زنی بودند که به سمت آنها تیراندازی شد.

 سرهنگ علی قاسم‌پورگفت: این حمله تروریستی توسط سرنشینان یک دستگاه پژو خاکستری رنگ به سمت خودرو گشت پلیس انجام شد که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی آنها در حال انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: گروه تروریستی و تجزیه‌طلب حرکه النضال العربی التحریر الاحواز مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

در این حادثه تروریستی که بامداد دیروز در در بلوار آیت الله خامنه‌ای شهرستان بندرامام خمینی اتفاق افتاد یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در محل به شهادت رسید و ستوان یکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 429859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha