همشهری آنلاین: سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به آنچه امروز در تغییر نگاه‌ها، فرآیندها و خط و مشی‌های حوزه سلامت می‌گذرد باید با قاطعیت از پایان ۵ سال اختلافات مبنایی و کارشناسی میان وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی سخن گفت.

محمد حسن زدا

محمد حسن زدا  در گفت و گو با ایرنا افزود: مواضع اخیر سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر کنترل هزینه‌های طرح تحول سلامت و اعلام صریح این مطلب که ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی با سایر بیمه‌ها ممکن نیست، دو خبر بسیار رضایت‌بخش برای خانواده بزرگ تامین اجتماعی و ۴۲ میلیون عضو آن است.

وی تصریح کرد: در واقع مواضعی که از زمان حضور آقای شریعتمداری در رأس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم حل و فصل اختلافات کارشناسی میان دو حوزه سلامت و تامین اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته بود، با سیاست‌های جدید سرپرست وزارت بهداشت تداوم یافت.

وی خاطرنشان کرد: احساس رضایت و آرامش جامعه شریف کارگری و بازنشستگان عزیز و در نهایت از بین رفتن اختلافات میان دو مجموعه و سازمان بزرگ و موثر اجرایی نتیجه تغییر رویکردها و ایجاد مناسبات جدید میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: صادقانه باید پذیرفت که در ۵ سال گذشته نیز می‌توانستیم با کنترل هزینه‌ها، هم طرح تحول سلامت به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دولت را اجرا و هم منافع و منابع صندوق‌ها را حفظ کرد و حتی ارتقا داد.

زدا ادامه داد: با حضور وزیر ارتباطات و نمایندگان افکار عمومی با اطمینان اعلام می‌کنم نهضت IT در سازمان تامین اجتماعی با جدیت مضاعف و در جهت کاهش سیستماتیک عیوب و کاستی‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این سازمان به ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 429717

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha