همشهری‌آنلاین: سایت شبکه‌ «ایران صدا»، به عنوان نخستین رادیوی اینترنتی ایران راه‌اندازی شد.

به عنوان نخستین رادیوی اینترنتی ایران امروز (دوشنبه) راه‌اندازی شد.
درمراسم راه اندازی سایت شبکه‌ ایران صدا در ساختمان شهدای رادیو سازمان صداوسیما برگزار ‌شد، عزت‌الله ضرغامی (رئیس سازمان صداوسیما)، دکتر حسن خجسته (معاون صدا) [دکتر خجسته قائم‌مقام ABU شد]، حمید رضا صحراگرد (مدیر شبکه رادیویی ایران صدا) وجمعی از دیگر معاونان و مدیران رسانه ملی حضور دارند.
حمید رضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی ایران صدا در مراسم افتتاحیه این شبکه گفت: مدت زمان برنامه‌های «ایران صدا»، نسبت به برنامه‌های سایر شبکه‌های رادیویی کشور کوتاه‌تر است؛ به طوری که این شبکه حتی در کشورهایی با حداقل امکانات اینترنتی نیز قابل دریافت خواهد بود.
وی افزود: در این رادیو 6 کانال24 ساعته مستقل و زنده وجود دارد. این کانال‌ها به شکل تخصصی تولیدات رادیویی کشور در عرصه موسیقی، گفت و گو، سخنرانی، قرآن، نمایش را ارائه می کنند.این کانال‌ها به شکل تخصصی تولیدات رادیویی کشور در عرصه موسیقی، قرآن، ورزش، اجتماعی، اندیشه، دانش و فن آوری، فرهنگ و هنر را ارائه می کنند. کانال 24 ساعته مستقل نیز به برنامه های تولید شده در همین رادیو اختصاص دارد.
صحراگرد با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و رقابت های تبلیغاتی کاندیداها گفت: شاید هیچ کدام از شبکه های رادیویی و تلویزیونی به خاطر محدودیتی که در زمان پخش دارند نتوانند برای تمام 7200 کاندیدا امکان ارائه برنامه ها و دیدگاه های این کاندیداها را فراهم کنند. در حالیکه شبکه ایران صدا این امکان را در کنار رسانه ملی برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی فراهم می کند که هرکدام در یک صفحه مجزا نظرات و برنامه های خود را همراه با عکس ویا فایل صوتی ارائه دهند. رادیو ایران صدا قابلیت تبدیل به یک رادیو انتخابات را دارد و می توان از این امکان برای آشنایی بیشتر مردم با کاندیداها استفاده کرد.

کد خبر 42915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز