همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در آخرین بازی از گروه D مسابقات با تساوی مقابل عراق به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد.

ايران و عراق فوتبال

تیم ملی ایران در آخرین بازی گروهی خود با ترکیبی دفاعی‌تر از بازی‌های قبلی به میدان رفت. شاگرادان کی‌روش می‌دانستند که با توجه به تفاضل گل بهتری که نسبت به عراق دارند با کسب یک امیتاز نیر می‌توانند به عنوان صدر نشین صعود کنند. این موضوع از آنجا مهم بود که تیم صدرنشین تا مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های سختی در پیش ندارد و تیم دوم با تیم‌های سخت‌تری باید بازی کند.

تیم ایران در نیمه نخست بازی برتری محسوس خود را به رخ کشید و عراقی‌ها با دفاعی فشرده و سعی در پرس بازیکنان ایران به ویژه بازیکنان خط حمله سعی داشتند سفیدپوشان ایران را از هر گونه خلاقیت و فرصت تکنیکی محروم کنند.

اما در نیمه دوم عراقی‌ها بهتر از نیمه نخست نشان دادنده و به ویژه در دقایق پایانی بازی، پرشتاب‌تر بودند.

ترکیب ایران در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی باز هم تغییر کرد در بازی آخری گروهی ایران با علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی(۸۰- اشکان دژاگه)، وحید امیری، سامان قدوس(۷۴- مهدی ترابی)، علیرضا جهانبخش(۶۳- مهدی طارمی) و سردار آزمون بازی کرد.

ایران و عراق هر دو ۷ امتیازی شدند اما به لطف تفاضل گل برتر تیم ایران صدرنشین شد.

کد خبر 428701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha