همشهری آنلاین: محمد مسلمی ـ یکی از عموهای فیتیله‌ای ـ از توزیع سریال «هشتگ خاله سوسکه» از هفته‌ آینده خبر داد و علت ساخت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی را توضیح داد.

فتيله

به گزارش ایسنا، «هشتگ خاله سوسکه» اولین سریال موزیکال برای کودکان و نوجوانان در شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی محمد مسلمی از هفته‌ آینده توزیع می‌شود.

او که کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد، درباره دلایل ساخت آن در شبکه نمایش خانگی و علت توقف مجموعه «دوقلوها» در تلویزیون توضیح داد: متاسفانه مدتی است مجموعه «دوقلوها» به دلیل مشکلات اسپانسری متوقف شده است. این مجموعه قرار بود در ۱۰۰ قسمت تولید شود و در حال حاضر ۱۲ قسمت از آن ضبط شده است. این اتفاق نیفتاد و ما نیز سراغ کار «خاله سوسکه» در شبکه نمایش خانگی رفتیم. تهیه‌کننده به دنبال این است که این مجموعه به راه بیفتد اما اگر ادامه پیدا نکند، هم مجموعه، هم سازمان صداوسیما و هم تهیه‌کننده ضرر بزرگی می‌بیند. مشکلات همیشه وجود دارد و همه با آن کنار می‌آیند، اما در کنار اینها مدیریت درست است که کارها را پیش می‌برد. خوب نیست که هزینه‌ای بشود و بعد کار سه ماه متوقف شود. این اتفاق شکل خوشایندی ندارد.

مسلمی در ادامه درباره‌ وضعیت کار در شبکه نمایش خانگی در مقایسه با تلویزیون، اظهار کرد: قطعا در شبکه نمایش خانگی وضعیت بهتری وجود دارد، تکلیف مشخص است و در کاری که انجام می‌دهی، راحت‌تری. به طور کلی شرایط برای تولید کار بهتر است. زمانی که در تلویزیون به کار کودک اهمیت داده نمی‌شود و اسپانسرها و تبلیغات حرف اول را می‌زنند، احساس کردم شبکه نمایش خانگی بستر خوبی است تا کار خوبی انجام شود.

وی در ادامه درباره نوع گریم کاراکترها نیز توضیح داد: نوید فرح‌مرزی طراح گریم، صحنه و لباس کار است و تلاش کرد یک نگاه فانتزی به کاراکترها داشته باشد که علاوه بر این که رنگ در اثر دیده می‌شود، از ماسک استفاده نشود. در واقع سعی کردیم همه چیز رئال باشد و از المان‌ها برای نشان دادن کاراکترها استفاده کردیم. تقریبا نمونه آن را در آثار سینمایی کودک نداریم و تلاش شده است تا فضایی به لحاظ فنی و هنری طراحی شود تا کودکان از دیدن آن لذت ببرند.

به گفته‌ محمد مسلمی دو عموی دیگر فیتیله‌ای با این مجموعه همکاری ندارند و این مجموعه در ۱۵ قسمت و با حضور ۱۷۰ بازیگر از هفته‌ آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

در خلاصه داستان «هشتگ خاله سوسکه» آمده است: شهر افسانه‌ها توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می‌شود، این در حالی است که شب هزار و یکم شهرزاد قصه گو به صبح رسیده و قرار است به دستور حاکم بزرگ جشن عروسی خاله سوسکه و آقا موشه برگزار شود اما...

بهاره کیان افشار، امیر حسین رستمی، ارژنگ امیر فضلی، الناز حبیبی، امیر کربلایی زاده، شهین تسلیمی، لاله صبوری، صفر کشکولی، بهزاد رحیم خانی، نیلوفر رجایی فر، محمد مسلمی، لیلا بلوکات، سعید امیر سلیمانی و الهام حمیدی ترکیب بازیگران اصلی این مجموعه موزیکال را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 428551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha