همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد به طرح انتقال آب دریای خزر گفت: دولت به جای خرج‌تراشی غیرکارشناسی به مطالبات مردم استان‌های شمالی توجه کند.

خزر

به گزارش مهر، حسین نیازآذری گفت: با انتقال آب دریای خزر به سمنان مخالف هستم و این تصمیم دولت را غیرکارشناسی و ناعادلانه می‌دانم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره این که علیرغم این که طرح های تامین آب استان کشاورزی مازندران به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده است افزود: دولت می‌خواهد هزینه هنگفتی برای طرحی جدید و غیر اولویت‌دار بتراشد و ما نمایندگان شمال در زمان تصویب قانون بودجه جلوی آن می‌ایستیم.

نیازآذری با انتقاد از سیاست دوگانه سازمان محیط زیست در صدور مجوزها تصریح کرد: سازمان محیط زیست برای صدور مجوز احداث یک واحد صنعتی و تولیدی کوچک محلی سخت‌گیرانه عمل می‌کند اما علیرغم مخالفت‌های جدی و گسترده متخصصان، شبکه‌های اجتماعی، دانشگاهیان، رسانه‌های گروهی و تشکل‌های مدنی سراسر کشور شجاعت مخالفت با تصمیم رئیس جمهور را ندارد. ‌

دبیراول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اصرار دولت به انتقال آب دریای خزر را تحریک اجتماعی اهالی شمال و نادیده گرفتن نظر مردم شریف منطقه دانست و افزود: دولت به جای خرج‌تراشی غیرکارشناسی به مطالبات مردم استان‌های شمالی در تامین آب شرب و کشاورزی جدیت بیشتری داشته باشد.

کد خبر 427910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha