همشهری آنلاین: یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات حضور علی‌ضیا و رئیس سازمان صدا و سیما به مجلس توضیحاتی را ارائه داد.

زایری

ایلنا نوشت: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات حضور رئیس سازمان صداوسیما و علی ضیا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای موضوع خاصی رئیس صداوسیما را احضار نکردیم و صحبت‌هایی به صورت کلی که عنوان شد. از رئیس صداوسیما به این دلیل دعوت شده بود که هر گونه برنامه‌ای که در صداوسیما انعکاس پیدا می‌کند، در جهت تقویت اعتماد عمومی در قوای سه‌گانه، در بین مردم و در بین جوامع مختلف باشد، تا به این صورت از برنامه‌هایی که منجر به سلب اعتماد عمومی و فروریختن آن می‌شود، خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوعات مختلفی عنوان شد که به طور کلی در جهت تقویت فعالیت‌های صداوسیما بود، اظهار کرد: رئیس صداوسیما به خاطر موضوع خاصی دعوت نشده بودند و در جلسه ما موضوعات مختلفی عنوان شد. به عنوان مثال برنامه‌های مختلفی که می‌تواند به اعتماد عمومی لطمه بزند، مثال زده شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در نهایت باید بگویم که صحبت‌های ما در این جلسه تحت این عنوان بود که اگر مجری و یا شخص دیگری در برنامه‌ای مشکلاتی را ایجاد کند، طبیعتا با او برخورد می‌کنیم. با هر کسی که در صداوسیما اخلال ایجاد کند برخورد می‌کنیم. همانند اتفاقی که در کیش افتاد و رئیس صداوسیما هم در این باره توضیح داد که وقتی متوجه موضوع شده بلافاصله فرد مورد نظر را اخراج کرده است.

رنجبرزاده همچنین درباره صحبت‌های حجت‌الاسلام زائری در برنامه من و شما که خطاب به مجلس انجام شده بود، توضیح داد: رئیس صداوسیما بر طبق صحبت‌هایی که با ما کرد گفت که دیگر اجازه نمی‌دهد که این شخص در صداوسیما برنامه اجرا کند و قرار است که دیگر به صداوسیما دعوت نشود.

کد خبر 427875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha