همشهری آنلاین: معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت به ازای هر فرزند سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می‌شود و در صورتی که غیبت داشته باشند هم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مشمولان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمهدی تقوی افزود: در سال های اخیر ستاد کل نیروهای مسلح به منظور خوشایندسازی خدمت سربازی مشمولان متاهل، تسهیلاتی را برای آنان درنظرگرفته است مبنی بر اینکه مشمولان متاهل در محل سکونت همسر خود بکارگیری شوند و در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر شود.

وی ادامه داد: غیبت، مانع بهره مندی مشمولان متاهل دارای فرزند از این امتیاز نیست، مشمولان غایب و غیرغایب در صورت اعزام به خدمت، به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره مند می شوند. همچنین مشمولان متاهل حین ثبت درخواست اعزام به خدمت باید مدارک متاهلی خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ارائه دهند تا پس از اتمام دوره آموزش رزم مقدماتی، در شهر محل سکونت همسر خود بکارگیری شوند.

سرهنگ تقوی افزود: در مورد سربازان مجرد نیز با اجرای اقداماتی مانند طرح آمایش سرزمینی یعنی بکارگیری مشمولان در صورت امکان حداقل در ۳۰۰ کیلومتری محل سکونت خانواده آنان، تقویت امکانات رفاهی یگان های خدمتی، آموزش مهارت و توانمندسازی سعی شده است شرایط مناسبی را برای گذراندن خدمت سربازی فراهم شود.

کد خبر 427851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha