دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش‌بینی بارش باران و برف در غالب مناطق کشور تا فردا، ۱۸ دی، از ورود سامانه بارشی جدید از غرب خبر داد.

برف

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش‌بینی بارش باران و برف در غالب مناطق کشور تا فردا، ۱۸ دی، از ورود سامانه بارشی جدید از غرب خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: فردا (۱۸ دی) برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌ و بختیاری بارش باران و برف و برای غرب فارس، شرق خوزستان و برخی مناطق شمالی بوشهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه گفت: پس‌فردا (۱۹ دی) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی بارش باران و برف، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده پیش‌بینی و اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۱۸ و ۱۹ دی) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای پایتخت طی دو روز آینده به ترتیب ۹ و صفر درجه سانتیگراد و ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 427740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha