همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز یکشنبه، ۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان شد.

ارز و طلا

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۵ دلار معامله می‌شود. طبق گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، اونس جهانی بخاطر پایان سال میلادی و افزایش تقاضا افزایش یافته است.

** قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است: صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۵۰ تومان کاهش نسبت به نرخ دیروز، ۱۰  هزار و ۵۴۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۹۵ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۷۷ تومان، ‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۴۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

کد خبر 427580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha