همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ دی سال ۹۷ دریافت کرده‌اند، به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

پایگاه خبری پلیس نوشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت ۱۹ دی ماه را دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ در محل و مراکزی که در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

این مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

کد خبر 427511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha